Brzuch piwny

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInUdostępnij

Piwny brzuch

Popularne jest twierdzenie, że picie piwa wpływa na zwiększenie masy ciała, szczególnie na brzuchu. Jednak jak się okazuje, po przeprowadzonych badaniach gromadzenie się tłuszczu na brzuchu tworząc w tzw. brzuch piwny czy mięsień piwny, nie do końca jest spowodowane piciem piwa.
Okazało się, że winnym za brzuch piwny jest niezdrowy tryb życia. Jak wiemy piwo zaostrza apetyt i mięsień piwny tworzy się od tego wszystkiego, co spożywamy podczas picia piwa, a więc chipsów, orzeszków, pizzy, fast foodów, których może wtedy zjeść naprawdę dużo. W ten sposób tworzy się właśnie brzuch piwny.

Jak zrzucić brzuch piwny?

1. Staraj się jeść 5-6 mniejszych posiłków w miarę równych odstępach czasu. Badania naukowe wykazały, że częstsze spożywanie posiłków nie wpływa bezpośrednio na podkręcenie metabolizmu, ale stabilizuje go na takim samym równym poziomie.

2. Musimy doprowadzić do naturalnego skurczenia żołądka. Na początku takiego odżywiania będziesz czuć głód, ponieważ twój żołądek jest duży i nie napełnimy go do końca. Taka sytuacja dla prawdziwego mężczyzny jest do zniesienia. Musimy jeść małe posiłki, aby doprowadzić do zmniejszenia żołądka.

3. Nie jemy białego pieczywa i zastępujemy je ciemnym. Jedz chleb razowy, kaszę, ryż naturalny (brązowy), makaron razowy. Takie jedzenie da nam energię na dłużej i do tego jest zdrowsze.

4. Obcinamy jedzenie węglowodanów. Staraj się jeść ich jak najmniej. Doprowadzamy w ten sposób do czerpania energii z tkanki tłuszczowej. Twój brzuch piwny będzie się pomniejszał.

5. Unikaj spożywania węglowodanów na krótko przed snem. serkiem wiejskim. Zjedz np. serek wiejski z kawałkiem chleba. Możesz skorzystać również z odżywka białkowej.

6. Możesz sobie pozwolić na przegryzkę między posiłkami w postaci np. kostki gorzkiej czekolady. W tygodniu możesz napić się piwa jeśli musisz, ale nie więcej jak 3 butelki. Do piwa nie możesz nic podgryzać i zrezygnuj z ostatniego posiłku. Jest to dość trudne ponieważ piwo zaostrza apetyt.

7. Jedz nieprzetworzone produkty mączne, spożywaj dobrej jakości białko, warzywa i pij dużo wody, która pobudza metabolizm.

8. Jedz tyle, aby poczuć, że już się najadłeś. Masz sie najeść, a nie przejeść.

9. Staraj się ruszać, na pewno pomoże w odchudzaniu brzucha. Możesz pobiegać, zrobić sobie wycieczkę rowerem, iść na spacer.

10. Pij Yerba mate, która skutecznie powstrzymuje przed jedzeniem.

11. I pamiętaj – gdy zaczniesz tracić na wadze nie wracaj do poprzedniego trybu życia. Kontroluj swoją wagę. Gdy będziesz tak postępował to: żegnaj brzuch piwny.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInUdostępnij

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ćwiczenia na brzuch, dieta 6 pack. Jak schudnąć z brzucha located at Poland , super-brzuch.pl, Poland . Reviewed by Marcin Strzelecki rated: 4.8 / 5