Dieta 36s – odchudzanie do rozmiaru S – jadłospis

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInUdostępnij

Od jakiegoś czasu ujrzała światło dzienne całkiem nowa dieta dla kobiet, których celem jest możliwość ubierania się w ubrania o rozmiarze 36. Panowie również mogą stosować tę dietę, lecz nie schudną raczej do tego rozmiaru. System odchudzania 36S jest bardzo podobny do diety 3 godzinnej, czyli takiej, w której zjadamy posiłki co trzy godziny.

Dieta 36s powinna być przestrzegana przez 3 tygodnie, czyli minimum 21 dni. Nie jest to sztywna ilość dni, w której ta kuracja powinna być stosowana i można ją wydłużyć, jeśli efekty nie są takie, jakie byśmy chcieli. Takie przedłużenie diety 36s nie wywołuje żadnych niepożądanych skutków ubocznych dla naszego zdrowia, ponieważ dieta 36s posiada optymalnie skonstruowany jadłospis i spożywane posiłki w ciągu dnia dostarczają niezbędną ilość wszystkich potrzebnych składników odżywczych, witamin oraz minerałów. Najważniejszą zasadą diety 36s jest regularne spożywanie co 3 godziny, 5 posiłków w ciągu dnia. Dieta 36s nie zezwala na jedzenie przed snem, a kolacja powinno się zjeść 3 godziny przed snem. Dzięki przestrzeganiu tej zasady jemy zdrowo, nie podjadamy i odchudzanie jest bardzo zdrowe dla naszego zdrowia i ciała.

Dzienna maksymalna ilość kalorii, jaką dieta 36s pozwala to 1300 kcal. Efektem stosowania diety jest spadek masy ciała o 1 kg na 7 dni. Nie jest to może szybkie tempo redukcji wagi, ale stopniowa, nie gwałtowna redukcja masy ciała nie spowoduje efektu jojo, czyli szybkiego powrotu do wagi sprzed kuracji. Dzięki stopniowemu, wolniejszemu gubieniu wagi, efekt będzie trwalszy i zdrowszy dla naszego organizmu.

dieta 36s

 

Dieta 36s wprowadza bardzo ciekawy i pomocny element dla osoby odchudzającej, a mianowicie tzw. system motywujący. Wszystkie osoby otrzymują plan kuracji oraz poradnik pt.” Psychologia jedzenia ”, którego zadaniem jest wywołanie potrzebnej osobistej motywacji, aby odmienić swój sposób odżywiania i zrezygnowania z podjadania. Ciekawym elementem diety 36s jest także system motywujący w postaci otrzymanej każdego dnia wiadomości SMS, która ma pomagać w przestrzeganiu diety.

 

Dieta 36s – zalety i wady kuracji

Dieta 36s posiada wiele zalet. Program ten został stworzony przez wykwalifikowanych specjalistów dietetycznych. W przeprowadzonych badaniach wykazano, że dieta 36s jest bardzo skuteczna. Badania wykazały, że 86% osób stosujących tę dietę zauważa wyraźny spadek masy ciała w okresie 3 tygodni. Bardzo ważną zaletą tej diety jest jej pełne zbilansowanie. Dieta 36 s składa się z potrzebnych białka, węglowodanów, tłuszczy. Rozkład elementów diety wynosi: białka 15-20%, węglowodany 40-50%, tłuszcze 25%. Dieta 36s dostarcza niezbędną dawkę niezbędnych witamin i minerałów, dzięki temu nasz organizm jest w dobrej kondycji. Dzięki elastycznemu jadłospisowi, w którym można dowolnie zamieniać poszczególne dania np. śniadanie według upodobań czy ochoty spożycia danego posiłku w dany dzień.

Dieta została tak skonstruowana, aby można było ją stosować bez względu na porę roku i wiążącą się z tym dostępnością poszczególnych produktów.


Rozbudowany, dokładny plan diety, jaki otrzymuje kupujący, w którym opisano dokładną ilość niezbędnych produktów, ich wartość odżywczą oraz przepisy jakie ma dieta 36s na gotowe dania. Kupujący otrzymuje także wersję mobilną diety 36s, co sprawia, że można z niej korzystać również w czasie, gdy znajdujemy się poza miejscem zamieszkania. Dzięki zasadzie spożywania posiłków w równych odstępach czasowych powoduje, że nie odczuwamy głodu. Dieta uczy prawidłowego odżywiania w czasie diety, jak również po zakończeniu kuracji. Ważnym elementem procesu odchudzania jest aktywność fizyczna i picie co najmniej 2l płynów, najlepiej wody niegazowanej.

Dieta 36s posiada również jedna wadę. Jest nią fakt, że jadłospis, plan diety jest płatny. Zalecamy kontakt z lekarzem przed rozpoczęciem kuracji dietą 36s w celu wykluczenia przeciwwskazań do stosowania tej diety.

Poglądowy jadłospis wiosna i lato

Śniadanie: 200g jogurtu naturalnego, 100g kiwi, 10g otrąb pszennych, 30g muesli.

Drugie śniadanie: 150g odtłuszczonego serka wiejskiego, 10g ziaren słonecznika.

Obiad: 200g mieszanki warzywnej mrożonej, 150g wołowiny, 50g kaszy gryczanej, 50g cebuli.

Kolacja: 200g rukoli, 50g ryżu naturalnego, 1 papryka czerwona, oliwa z oliwek.

dieta 36s jadłospis

 

Dieta 36s jest nakierowana głównie na zastosowanie wśród kobiet, ale po odpowiedniemu zwiększeniu porcji w diecie możliwe jest zastosowanie tej diety również przez mężczyzn. Ze względu na konieczność równych odstępów między poszczególnymi posiłkami, niektóre osoby mogą mieć problem z przestrzeganiem tej zasady z powodu np. wykonywanej pracy zawodowej. Przestrzeganie jadłospisu, zasady spożywania posiłków w dokładnych odstępach czasowych jest bardzo ważną zasadą i z tego powodu dieta 36s nie jest przeznaczona dla wszystkich. Jeśli tylko możesz zastosować się do zasad wyznaczonych w tej kuracji, to zapewne szybko osiągniesz zamierzony cel. Dla opornych na odchudzanie polecamy również spalacz tłuszczu  Olimp – Thermo Speed (click) to bardzo skuteczny suplement, który przyśpiesza metabolizm i powoduje wypalanie tkanki tłuszczowej. Wśród specjalistów oraz w Internecie środek zbiera dobre opinie. Równie dobrym, a na pewno lepszym dla chcących schudnąć z brzucha jest ten preparat (click).

 

Efekty jakie daje dieta 36s można zauważyć na poniższych zdjęciach:

 

dieta 36s efekty

Życzę udanego odchudzania z dietą 36s i efektów jak na zdjęciach powyżej. Powodzenia.

Zobacz też inne równie skuteczne diety np. dieta kopenhaska lub dieta Dukana.

 

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInUdostępnij

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ćwiczenia na brzuch, dieta 6 pack. Jak schudnąć z brzucha located at Poland , super-brzuch.pl, Poland . Reviewed by Marcin Strzelecki rated: 4.8 / 5