Sylvester Stallone – trening brzucha wg Sly

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInUdostępnij

Znamy wszyscy Sylvestra z jego wysportowanej, umięśnionej budowy ciała, ale te mięśnie, które posiada, nie urosłyby, gdyby nie jego ciężka praca. Dzięki ćwiczeniom oraz silnej woli osiągnął tak wspaniałą sylwetkę. Sylwester Stallone ma już 67 lat, ale kaloryfera na brzuchu mógłby mu pozazdrościć niejeden młody człowiek. Arnold Schwarzenegger kiedyś tak mówił: Sylvester Stallone ma ogromną siłę woli i nawet bez odpowiedniej diety pewnie będzie miał o wiele więcej chęci, energii i determinacji, niż nie jeden zawodowy kulturysta.

Sylwester Stallone powiedział: „Gdziekolwiek nie pójdę, spotykam ludzi, którzy chcą wiedzieć, jak kontrolować wagę, zwiększyć poziom energii i ogólnie wrócić do życiowej formy. Nie ma znaczenia czy są inteligentni, bogaci lub sławni, pytanie jest zawsze takie same: Co mam zrobić, żeby mieć fajną sylwetkę” ?

 

Sylwester Stallone
Na zdjęciu z lewej Sylvester Stallone w wieku 36 lat (1982), z prawej Sylvester Stallone w wieku 67 lat (2013)

 

Oto wypróbowane ćwiczenia na brzuch, które trzymają mnie w formie przez cały czas. Obiecuję, że zobaczycie efekty po kilku tygodniach. Ten instruktaż krok po kroku pokaże Ci jak zrzucić brzuch i nie popełniać niektórych klasycznych błędów.

Zdaję sobie sprawę, że to możecie być trochę zaskoczeni, jeśli jesteś nowym ćwiczącym. Całkowicie to rozumiem. Moja rada dla początkujących jest taka, aby przez ćwiczenia na brzuch przeprowadził Cię trener albo doświadczony kolega.

Powiedział Sylvester Stallone

 

Sylvester Stallone wymiary:  wymiary w czasie kręcenia filmu Rambo II Sylvester Stallone (36lat) wzrost: 177 cm, klatka piersiowa około 50 cali (127 cm), biceps 17 cali (43,18 cm), 29,5 cali (74,93 cm) w pasie. Poziom tkanki tłuszczowej to 4,5%, a w czasie kiedy nie kręcił filmów 6%. Aktualnie (67lat) aktor prezentuje się wcale nie gorzej jak 31 lat temu i nie jeden młody człowiek chciałby tak wglądać, jak on.

 

Prezentacja ćwiczeń na sześciopak Stallone

 

 ———————————————————————————————————————————————–

Ćwiczenie 1

Brzuszki (spięcia brzucha)

 sylvester stallone treningSylvester Stallone trening 1

Połóż się płasko na plecach z ugiętymi nogami i stopami opartymi o podłodze. Ręce za głową i prowadź tułowie do góry tak, aby poziom łokci był równy z poziomem kolan. W tej pozycji napnij mięśnie brzucha, następnie powoli wróć do pozycji początkowej. Wydech następuje w momencie, kiedy unosisz tułów do góry, wdech, gdy opuszczasz tułów do pozycji początkowej.

Zrób 2 serie x 5, 10 lub 15 powtórzeń, maksymalnie 30.

Tak wykonane ćwiczenie jest dużo lepsze niż tradycyjne brzuszki, ponieważ kładzie nacisk na górną część mięśni brzucha, a nie na dolną. Początkujący mogą odczuwać ból dzień lub dwa później, ale taka dolegliwość jest „cool”. Jest to oznaką honoru.

Wskazówka: Jeśli podłoga będzie dla Ciebie za twarda, możesz wykonywać brzuszki na ławeczce.

 

———————————————————————————————————————————————–

Ćwiczenie 2

Brzuszki ze skrętem (spięcia brzucha ze skrętem)

sylvester stallone wzrost

Sylvester Stallone trening 2

Połóż się płasko na plecach z ugiętymi nogami i stopami opartymi o podłodze, ręce za głową. Podczas skrętu tułowia, prowadź łokieć w kierunku przeciwległego kolana. Wydech następuje w momencie, kiedy unosisz tułów do góry, wdech, gdy opuszczasz tułów do pozycji początkowej.

Zrób 2 serie x 5, 10 lub 15 powtórzeń, maksymalnie 30.

Oczywiście nie zalecam Ci kłaść dziecka na brzuchu tak jak podczas scen z filmu Rocky II. Ćwiczenie to najbardziej angażuje skośne, górne i w małym stopniu na dolne partie brzucha.

Wskazówka: Staraj się nie ruszać szyją w czasie wykonywania ćwiczenia, używaj tylko mięśni brzucha.

 

———————————————————————————————————————————————–

Ćwiczenie 3

Unoszenie kolan w zwisie

 rocky balboa trening

rocky trening

Sylvester Stallone trening 3

 Zawiśnij na drążku lub oprzyj łokcie w specjalnych uchwytach. Unoś kolana w kierunku klatki piersiowej. Wróć do pozycji początkowej i powtórz.

Zrób 2 serie x 10 powtórzeń.

Jest to znakomite ćwiczenie na mięśnie środkowe brzucha. Dzięki temu ćwiczeniu dostaniesz energie i „naładujesz akumulatory” na trudniejsze ćwiczenia w przyszłości…

Wskazówka: Postaraj się zblokować kolana i pracuj samym brzuchem. Jeśli będziesz przyciągać kolana do ciała i z powrotem je odciągniesz zamiast unoszenia nóg prosto, wyciśniesz więcej z tego ćwiczenia.

 

 ———————————————————————————————————————————————–

Ćwiczenie 4

Skręty tułowia ze sztangą

stallone wzrost

Sylvester Stallone trening 4

Połóż sztangę na barkach za głową i złap ja na końcach gryfu. Skręcaj ciało w prawo i w lewo.

Zrób 3 serie x 10 powtórzeń.

To najlepsze ćwiczenie, jakie znam. Bardzo pomogło mi wyrzeźbić brzuch do Rambo II i Rambo III. Wykonuję to ćwiczenie po dziś dzień. Sekretem jest połączenie nachylenia i skrętu, który tworzy ogromne napięcie mięśni. Rewelacyjne ćwiczenie na mięśnie dolnej części pleców, zginacze bioder oraz na skośne brzucha.

Wskazówka: Ważnym jest tutaj, aby skręcać się z całych sił, ale z wyczuciem, aby nie przesadzić.

 

 ———————————————————————————————————————————————–

Sylvester StalloneSylvester Stallone obecnie i jego wyrzeźbiony brzuch

Trenuj brzuch 4 razy w tygodniu np.: poniedziałek, środa, piątek, niedziela.

 Sylvester Stallone (Rocky Balboa trening)

 

Polecamy również inne metody treningowe w dziale:  ćwiczenia.

 

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInUdostępnij

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ćwiczenia na brzuch, dieta 6 pack. Jak schudnąć z brzucha located at Poland , super-brzuch.pl, Poland . Reviewed by Marcin Strzelecki rated: 4.8 / 5