Ćwiczenia na brzuch, które działają !

ćwiczenia na brzuch

Najskuteczniejsze ćwiczenia na brzuch

Prezentowane na stronie ćwiczenia na płaski brzuch to wybrane zestawy ćwiczeń, które zostały przetestowane przez wiele osób i okazały się bardzo skuteczne. Z tymi ćwiczeniami i odpowiednią dietą, uzyskanie efektu 6 Pack-a na brzuchu jest jak najbardziej możliwe. Dowiedz się jaka powinna być dieta oraz jakie suplementy mogą przyspieszyć proces spalania tkanki tłuszczowej. Uzyskaj płaski brzuch i odkryj swoje mięśnie brzucha.

  • chcesz mieć super płaski brzuch i 6 Pack ?
  • chcesz mieć ekstra samopoczucie i wyglądać świetnie ?
  • jeśli uważasz, że już pora wreszcie zrobić coś dla siebie, dla własnego zdrowia,
  • jeśli chcesz pozbyć się nadmiarowych kilogramów i wyśmienicie się przy tym bawić ?

Na tej stronie znajdziesz tylko najlepsze zestawy ćwiczeń, jakie bez problemu wykonasz w domu i które dają rewelacyjne rezultaty. Do takich na pewno zalicza się:  6 Weidera (prosta i skuteczna metoda, bez użycia przyrządów), ABS 2 (zestawy ćwiczeń z podziałem na poziomy w zależności od stopnia zaawansowania), Pilates (ćwiczenia na brzuch, pośladki, nogi), ćwiczenia z piłką, ćwiczenia na mięśnie brzucha stosowane przez gwiazdy sportu. Dowiesz się również jaka powinna być dieta na płaski brzuch, jakie suplementy mogą być jeśli chodzi o spalanie tłuszczu, poznasz ciekawostki oraz częste błędy popełniane przez początkujących.

 

Czy wystarczy wykonywać ćwiczenia ?

Ładny brzuch to nie tylko wykonywanie ćwiczeń. Należy również postarać się o stosowną dietę. Połączenie dieta + ćwiczenia to pewny sukces w postaci płaskiego brzucha z ładnie zarysowanymi mięśniami. Można tez włączyć do tego zestawu suplementację, która jeszcze przyspieszy osiągnięcie celu. Osoba ze słabymi mięśniami brzucha oraz pleców często się garbi. Im silniejsze mamy mięśnie brzucha, tym łatwiej utrzymujemy wyprostowaną postawę. Słabe mięśnie brzucha mogą prowadzić do utworzenia się przepukliny, która uwidacznia się, gdy jelita układają się w niewłaściwy sposób.

Istnieje bardzo dużo powodów, aby postarać się o zgrabny brzuch, który jest wizytówką naszego zdrowia oraz dobrej kondycji.

 

Odchudzanie brzucha

Nie można spalić tłuszczu tylko z brzucha. Więc jeśli próbujesz to zrobić jedynie wykonując ćwiczenia na płaski brzuch lub ćwiczenia na boczki bez odpowiedniej diety to nigdy nie zobaczysz rezultatów. Brzuszki trenują tylko mięśnie i co z tego, że będą wyrzeźbione jeśli i tak ich nie zobaczysz ponieważ pokrywa je warstwa tłuszczu. Optymalnie zaleca się wykonywać ćwiczenia na brzuch w połączeniu z odpowiednią dietą, a jeszcze lepiej dodając trening kardio (aerobowe), które powodują, że serce bije szybciej co powoduje przyspieszenie metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej. Może to być też szybki spacer kilka razy w tygodniu.

 

3 podstawowe zasady: (ćwiczenia, dieta, unikanie stresu)

1. Podstawą jest konsekwentny wysiłek fizyczny 3-4 dni w tygodniu. Ćwiczenia na brzuch należy wykonywać przez min. 30 minut.

2. Należy przestrzegać odpowiedniej diety, zdrowo się odżywiać i unikać alkoholu, który posiada dużą ilość pustych kalorii. Kalorie z alkoholu odkładają się nam właśnie w okolicy brzucha. Unikaj węglowodanów prostych, które sprawiają, że tłuszcz magazynuje się na brzuchu i biodrach.

3. Postaraj się unikać momentów stresowych oraz rozładowuj napięcie w ciele. Stres bowiem uwalnia hormony, które powodują gromadzenie się tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha. W odstresowaniu pomaga aktywność fizyczna. Wysypiaj się, aby zregenerować mięśnie.

 

Zaczynając ćwiczyć mięśnie brzucha, pamiętaj o tym, aby nie przeszarżować z ilością i intensywnością ćwiczeń. Rozpoczynaj zawsze powoli i spokojnie trenować, ponieważ mięśnie trzeba przystosować do wysiłku i stopniowo zwiększać intensywność. W przeciwnym wypadku możesz przeforsować swoje mięśnie i zniechęcić się do dalszych ćwiczeń.

Więcej szczegółów dowiesz się kategoriach tematycznych:

oraz zajrzyj też do:

 

Ćwiczenia na brzuch wpłyną na ładniejszą sylwetkę i dzięki nim zadbasz również o zdrowie swojego kręgosłupa, a tym samym – lepsze samopoczucie.

Podziel się tą stroną z innymi:

Ćwiczenia na brzuch - spraw sobie 6 Pack located at , super-brzuch.pl, . Reviewed by Piotr Szatkowski rated: 4.5 / 5